keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Niitit versus Strassit

Hurja tahti mulla tänään! 

Oli vaan pakko päästä julkaisemaan 
nämä eilen tekemäni kynnet poikaystävän 
pikkusiskolle. Nämä oli kolmannet kynnet 
mitkä olen saanut Martalle taiteilla. Se 
on semmonen hassu, että täytyy saada 
kaikkea mahdollisimman paljon ja erilaisesti 
kaikille kynsille. Nyt täytyi saada rokkia... 
Ja lisäksi laitettiin vielä Martalle tuttuun 
tyyliin strasseja :). Edelliset kynnet 

Ja sitten ne uusimmat, 
olkaa hyvä: 

Oikea käsi

Vasen käsi

Peukut



Ja loppuun vielä kuva Martan kengistä!! Mulla on nuo 
samat kultasina glitterpläjäyksinä ja nyt mun on pakko 
saada nuokin , aargh. Nuo on siitä kivat, kun noissa 
on tuolla sisällä pieni kiilakorko mikä ei näy ulos. Eli 
mulle, joka ei osaa käyttää korkkareita nuo on hyvät 
"harjoittelukengät" :D. Kengät on Spirit Storesta.



Osu ja uppos... vai?



8 kommenttia:

Sana on vapaa :)